خارش پوست در دیالیز آیا درمان های جایگزین می من زندگی می کنند بهتر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خارش پوست در دیالیز آیا درمان های جایگزین می من زندگی می کنند بهترمن مشکل وحشتناک با خارش پوست که نزدیک به درایوهای من دیوانه من نگه دریافت لخته در دستگاه زمانی که من در دیالیز هستم و واقعا به من اذیت می کنم. من می خواهم به دانستن است هر درمان های جایگزین وجود دارد این است که دیالیز طبیعی تر؟

مشخص شده است که دیالیز رایج ترین راه برای از بین بردن علائم بیماری کلیه است، اما در همان زمان آن را نیز به برخی از عوارض جانبی، به خصوص دیالیز ناکافی و خارش پوست یکی از نشانه است به ارمغان بیاورد. بنابراین اگر مردم می خواهند به آن بطور منظم احساس، آنها نیاز به دیالیز کافی و یا دیگر درمان های جایگزین، و یک دوم بهترین راه برای حل این مشکل است.

آیا درمان های جایگزین که می تواند کمک به بیمار بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی، می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل کند. با کمک این درمان، بیمار بیماری کلیوی می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را می توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ مواد تشکیل دهنده در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن است که یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

از بالا ما می توانیم که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان یکی از درمان های جایگزین می دانید می تواند کمک به بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز. اگر سوالی دارید دیگر و یا می خواهید از شر دیالیز خلاص شدن از شر، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/esrd-treatment/694.html





:: برچسب‌ها: ESRD درمان، خارش پوست در دیالیز، درمانهای جایگزین دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: